הספין המכוער כנגד החרדים: רק תסכימו לוותר ותוקם ממשלה

איתי גדסי 1 Comment on הספין המכוער כנגד החרדים: רק תסכימו לוותר ותוקם ממשלה

בעוד ליברמן הכריז כי "לא אשב עם החרדים והסמוטריצ'ים ולא עם הרב פרץ. זה לא רק סוגיות דת ומדינה". משחררים גורמים פוליטיים לאחרונה ספין מכוער, כאילו ליברמן יסכים להצטרף לממשלת ימין רק אם החרדים יוותרו על עקרונותיהם. כאילו אין מדובר כאן ביריבות אישית וקשה של ליברמן מול נתניהו, כפי שנתניהו רמז ברמז עבה, כי הכל בגלל "ענייניו האישיים של ליברמן"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הספין המכוער של ליברמן על גב החרדים: ביממה האחרונה גורמים פוליטיים מנסים לדחוק את המפלגות החרדיות מגוש הימין, ומשחררים את הספין הבא: מתקיימים מגעים עם המפלגות החרדיות להגיע להסכמה מול ליברמן בסוגיות דת ומדינה בכדי להקים ממשלת ימין. הספינולוגים מציירים את המפה הפוליטית כאילו הבעייה היא כאן זה החרדים, ולא ליברמן שהצהיר כי לא יצטרף לאף ממשלה, מלבד כחול לבן הוא וליכוד. ורק אח"כ כל השאר יצטרפו ויתחייבו לקווי הייסוד.

אמש, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התבטא במפגש פעילי המפלגה באור יהודה בגנות בנימין נתניהו וראשי המפלגות החרדיות. "ההצהרות היום, של משה גפני ויצחק וקנין, שלא תהיה שום פשרה בשום נושא הקשור לדת ומדינה אלא להיפך, הן הוכחה נוספת לכך שהממשלה שהם חברים בה היא ממשלת הלכה", אמר ליברמן לפעילים. ושכח לציין את כל הממשלות בהם יישב עד היום והסכים לכל באין מפריע.

יש לזכור, כי אביגדור ליברמן, אמר במהלך כנס ההסתדרות הלאומית כי "אני לא מוכן לשבת בממשלה לא עם החרדים, לא עם סמוטריץ ולא עם הרב פרץ. זה לא רק סוגיות דת ומדינה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה המשטרה לא חוקרת לבדוק מי מפעיל את ליברמן, ומטעם איזו מדינה זרה? וגם מה הקשר בין המרגל של פוטין ששילם לגנץ משכורת בפרויקט "המימד החמישי" לבין צמרת משטרת ישראל שתמכה בפרויקט הכושל הזה בלי מכרז מסודר?